۱۳۹۰ فروردین ۱۰, چهارشنبه

از سرنوشت یک روزنامه‌نگار و فعال دانشجویی که در جریان اعتراضات ۱۰ اسفند در شیراز بازداشت شده خبری در دست نیست

با گذشت دو هفته از بازداشت پارسا بهمنی روزنامه نگار و فعال دانشجویی در شیراز خانواده‌ی او همچنان از سرنوشت فرزندشان بی‌خبر هستند.
به گزارش «رهانا» سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران»، پارسا بهمنی در راهپیمایی اعتراضی نسبت به حصر سران جنبش در روز ۱۰ اسفند بازداشت شد است. مسئولان امنیتی طی تماس تلفنی که با منزل وی گرفته شده اظهار داشتند که آقای بهمنی در سلول انفرادی به سر می برد و تا زمانی که همکاری نکند وضع به همین منوال است. بعد ازاین تماس چند نفر از نیروهای لباس شخصی به منزل وی رفته و وسایلی از جمله کامپیوتر ایشان را با خود برده‌اند.
بعد از آن تماس دیگر هیچ نشانی از آقای بهمنی در دست نیست و هربار که خانواده وی برای یافتن نشانی از فرزند خود مراجعه می کنند بدون گرفتن جواب مشخصی باز می‌گردند.
آقای بهمنی ۱۹ سال دارد و دانشجوی سال دوم علوم اجتماعی است. وی پیش از این نیز در جریان اعتراضات بعد از انتخابات سال ۸۸ نیز بازداشت و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد

هیچ نظری موجود نیست:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد! توماج در قلب ما جای دارد!

سازمان حقوق بشر ایران؛ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳: توماج صالحی، خواننده رپ و از بازداشت‌شدگان اعتراضات ۱۴۰۱ در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد. سازمان ...