۱۳۹۰ فروردین ۱۰, چهارشنبه

با وجود موافقت دادستان با مرخصی نوروزی مهدی محمودیان، مقام‌های امنیتی به این درخواست پاسخ منفی داده‌اند

مادر مهدی محمودیان، روزنامه نگار زندانی، که از دو هفته پیش برای وی درخواست مرخصی کرده بود، روز چهارشنبه ٢۵ اسفندماه هنگامی که جهت اطلاع از نتیجه درخواست خود به دادسرا مراجعه نمود، مسئولین به او پاسخ دادند که با وجود موافقت دادستان جهت اعزام وی به مرخصی در ایام نوروز، مقامهای امنیتی به این درخواست پاسخ منفی داده اند.
به گزارش جرس، مادر محمودیان با نگرانی زیاد از وضعیت فرزندش اظهار داشته است «مهدی علاوه بر بیماریهای قلبی و ریوی و بیهوشی های ناگهانی که دیگر همه از آن مطلع هستند، بتازگی دچارسردردهای شدید شده است که به گفته خود وی، علت آن اشعه های ایجاد شده از چند دستگاههای موبایل یابی است که مسئولین زندان برای کشف تلفن های همراه در این بند قرار داده اند.»
گفتنی است سایر زندانیان این بند در زندان گوهردشت که تنها متهمان سیاسی در آن نگهداری می شوند نیز، به همین مشکل (سردرد شدید و مشکوک) دچار شده اند و چندین ماه است از ملاقات حضوری با خانواده هایشان محرومند.
مهدی محمودیان فعال مطبوعاتی و عضو کمیته اطلاع رسانی جبهه مشارکت و انجمن دفاع از حقوق زندانیان، در جریان حوادث بعد از انتخابات و بدلیل افشاگری پیرامون فجایع بازداشتگاه کهریزک بازداشت و به پنج سال حبس و تبعید به زندان گوهردشت محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد! توماج در قلب ما جای دارد!

سازمان حقوق بشر ایران؛ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳: توماج صالحی، خواننده رپ و از بازداشت‌شدگان اعتراضات ۱۴۰۱ در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد. سازمان ...