۱۴۰۲ شهریور ۹, پنجشنبه

ضرب و شتم شدید و بازداشت مجدد نازیلا معروفیان ( مهرناز موسوی )

 بنا بر اطلاعات رسیده به ایران وایر، صبح امروز «نازیلا معروفیان»، روزنامه‌نگار که چندی پیش با قرار وثیقه از زندان آزاد شده بود، با حضور چند مامور امنیتی در خانه‌اش بازداشت شده است. 


همسایه‌های خانم معروفیان به ایران وایر گفته‌اند که «نیروهای امنیتی امروز چهارشنبه هشتم شهریور، درب منزل نازیلا معروفیان را شکسته‌اند و او را در زمان بازداشت به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.»

هنوز از علت دستگیری و مکان انتقال او اطلاعاتی در دست نیست. 

خانم معروفیان از خبرنگارانی بود که پس از کشته شدن مهسا امینی، بعد از مصاحبه با پدر مهسا، بازداشت شد. چندی پیش افشاگری خانم معروفیان از تعرض جنسی به زنان زندانی منجر به بازداشت و تشکیل پرونده قضایی مجدد برای او شده بود.

خانم معروفیان در روزهای اخیر در توییترش نسبت به بازداشت «مهدی یراحی»، خواننده معترض واکنش نشان داده بود. با این حال گویا پس از آزادی آخرش و انتشار عکسی از او بدون حجاب اجباری در حال نشان دادن علامت پیروزی روبرووی زندان اوین، باعث شده بود پیشتر مجددا به دادسرا احضار شود.

کنشگر: مهرناز موسوی

هیچ نظری موجود نیست:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد! توماج در قلب ما جای دارد!

سازمان حقوق بشر ایران؛ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳: توماج صالحی، خواننده رپ و از بازداشت‌شدگان اعتراضات ۱۴۰۱ در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد. سازمان ...