۱۳۹۰ مهر ۱۳, چهارشنبه

پس از احمدی‌نژاد، مشایی هم برای عمل زیبایی اقدام کرد+عکس

خبرگزاری فارس نوشته است که روز گذشته اسفندیار رحیم مشایی برای عمل «بلفاروپلاستی» یا جراحی زیبایی پلک، در بیمارستان پارسیان تهران بستری شد. پیش از این نیز اخباری مبنی بر عمل زیبایی رییس جمهور منتشر شده بود که با تصویر جدید احمدی‌نژاد و تفاوت‌های مشخص، این اخبار به نوعی تایید شد.هنگامی که پس از قهر و خانه‌نشینی یازده روزه رییس جمهور به دنبال ماجراهای مربوط به عزل و ابقای وزیر اطلاعات، محمود احمدی‌نژاد رویت شد و تصاویر وی در رسانه‌ها منتشر شد، تغییرات آشکاری در چهره‌ی وی هویدا بود، به‌طوری که کاملا مشخص بود احمدی‌نژاد زیر تیغ عمل جراحی زیبایی رفته است.محمود احمدی‌نژاد که چهره‌ی زیبایی ندارد سعی کرده بود با عمل «بوتاکس»، چروک‌های خط اخم و پیشانی و دور چشم خود را از بین برده بود و با تزریق چربی در گونه‌ها به خودش زیبایی مصنوعی بدهد.گفتنی است در عمل «بوتاکس»، مقدار کمی چربی به طور مستقیم در ماهیچه تزریق می‌شود و در اثر آن، فعالیت ماهیچه کم شده و خطوطی را که نتیجه پرکاری آن روی صورت به وجود می‌آید، از بین می‌برد. درنتیجه صورت جوان‌تر، صاف‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد.

مسئولان جمهوری اسلامی؛ هر روز زیباتر از دیروز!

پس از احمدی‌نژاد این بار نوبت مشایی بود تا در میان بحبوحه حملات به «جریان انحرافی» به بیمارستان برود و فکری به حال زیبایی خود بکند.به گزارش خبرگزاری فارس روز گذشته مشایی، رییس دفتر رییس جمهور در بیمارستان پارسیان تهران بستری شده تا عمل «بلفارو پلاستی؛ Blepharoplasty» روی وی انجام شود.یکی از مسئولان بیمارستان پارسیان در این زمینه به فارس گفته است که مشایی روز گذشته و برای بار سوم در این بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته است که هر بار دیابت و قند خون کنترل ‌و چکاپ کامل نیز انجام می‌شود.این مقام مسئول گفته است که قرار بود مشایی امروز صبح از بیمارستان مرخص شود.گفتنی است در این عمل افتادگی پلک درمان شده و اصطلاحا به آن جوان سازی پلک و جراحی زیبایی پلک هم گفته می‌شود.همچنین انجام این عمل روی پلک بالا، باعث بالا کشیده شدن پلک‌ها و کاهش چین‌های پیشانی می‌شود. پف پلک پائین‌ و پوست اضافی و شل نیز برداشته می‌شود.


سروش جعفری

خودنویس              

هیچ نظری موجود نیست:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد! توماج در قلب ما جای دارد!

سازمان حقوق بشر ایران؛ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳: توماج صالحی، خواننده رپ و از بازداشت‌شدگان اعتراضات ۱۴۰۱ در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد. سازمان ...