۱۳۹۰ تیر ۳۰, پنجشنبه

پیام احمدزیدآبادی برای تولد همسرش: شکیبایی و تحمل

احمد زیدآبادی در سالروز تولد همسرش جشن کوچکی برپا کرده و پیامی به مهدیه محمدی داده و سفارش کرده است به تحمل و شکیبایی.در این پیام که در صفحه فیس بوک منتشر شد، آمده است:برای تولدت مراسم کوچکی در سلولم برگزار کردم، در واقع تنها کاری که از دستم بر آمد. وقتی به سرنوشتمان می اندیشم پی می برم که ۲۰ سال پیش ما فقط همدیگر را انتخاب کردیم، بلکه کشف کردیم در آن زمان شاید کمتر کس فکر می کرد دخترک شیطان و یک دنده شخصیتی به غایت توانمند، فردی باتدبیر ، شکیبا و فداکار است و می تواند از گذر سختی ها در رنجهای بسیار، همسر و مادری نمونه باشد.من در کنار تو و بچه هایمان خوشبختی را با همه وجودم تجربه کردم بسیار چیز ها از سلوک تو اموختم. به لطف خداوند روزی که آن تجربه های دل نشین و شیرین را از نو آغاز کنیم دیر نیست. پس تا آن روز تحمل و شکیبایی تنها راه چاره است.
تولدت مبارک باشد.

احمد ۲۹/۰۴/۱۳۹۰
زندان رجائی شهر، بند ۴ سالن ۱۲ سلول ۲۴

احمد زیدآبادی روزنامه نگار و فعال سیاسی بعد از انتخابات مهندسی شده ریاست جمهوری بازداشت و به شش سال زندان، تبعید و محرومیت مادام العمر از فعالیت سیاسی و روزنامه نگاری محکوم شد. وی بیش از دوسال است که از حق مرخصی محروم است.

هیچ نظری موجود نیست:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد! توماج در قلب ما جای دارد!

سازمان حقوق بشر ایران؛ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳: توماج صالحی، خواننده رپ و از بازداشت‌شدگان اعتراضات ۱۴۰۱ در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد. سازمان ...