۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

اعدام سی و سه نفر از جمله یک نوجوان و دو زن در مهرماه


image
آگاهان بر اين باورند که ميزان موارد نقض فاحش حقوق بشر توسط جمهوري اسلامي ايران بمراتب بيشتر از آن چيزي مي‌باشد که هربار گزارش مي‌شود.
گزارش‌های منتشره در خصوص نقض فاحش حقوق بشر توسط جمهوري اسلامي ايران حکايت از افزايش اين روند طي يکماه گذشته (مهر ماه)دارد که اعدام سی و سه نفر از جمله یک نوجوان و دو زن از آن جمله بشمار مي‌رود.
درمیان اعدام شدگان دو تن زن و یک تن از نوجوانان بزهکار بوده است که در سن نوجوانی مرتکب جرم شده است.

طی ماه گذشته کرمان با اعدام نه زندانی و اصفهان با اعدام شش زندانی در رتبه نخست قرار گرفته و شیراز و اهواز در رتبه های بعدی قرار دارند.

هم چنین صدور حکم قطع دست یک نفر در تهران و اجراي حکم قطع دست در مشهد و يزد از جمله موارد نقض فاحش حقوق بشر توسط جمهوري اسلامي ايران در اين ماه بشمار مي‌رود.
اجرای حکم شلاق در ملاء عام در اهواز و گنبد برای شش زندانی تحت عنوان اجرای «حدود الهی» از جمله موارد ديگر نقض فاحش حقوق بشر فقط در طي يک ماه محسوب مي‌شود که اخبار آن به بيرون درز کرده است. آگاهان بر اين باورند که ميزان اين موارد بمراتب بيشتر از آن‌چيزي مي‌باشد که هربار گزارش مي‌شود

هیچ نظری موجود نیست:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد! توماج در قلب ما جای دارد!

سازمان حقوق بشر ایران؛ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳: توماج صالحی، خواننده رپ و از بازداشت‌شدگان اعتراضات ۱۴۰۱ در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد. سازمان ...