۱۳۸۹ آبان ۱۳, پنجشنبه

خامنه ای، درمانده ارتجاع از ترس و وحشت قیام مردم عنان از کف داد


سید علی خامنه ای، ولی فقیه درمانده ارتجاع از ترس و وحشت قیام مردم عنان از کف داده و کابوسهای 
او که به گفته وزیر اطلاعات، سردسته و طراح تقلب انتخاباتی ای است که احمدی نژاد از دل آن بیرون آمد، برخلاف گذشته که از زبان گماشته اش به هرزه گویی علیه مردم می پرداخت، اکنون خود ابتکار آن را به دست گرفته است.
ولی فقیهی که توفان جنبش مردم، خار به چشم او نشانده، در قم نشان داد که آن جنبش همچون میکروبی نیز به جان اش افتاده و تبدیل به کابوس وی شده است. در سالروز 13 آبان بار دیگر درون چندش آور ولی فقیه رژیم به قلیان آمد و منویات خود را با لغاتی بیرون ریخت که گویای نظر او درباره مردم و کسانی است که ولایت او را بر نمی تابند و علیه اش شعارهای کاملن واضحی را سر دادند.
خامنه ای در دیدار با کسانی که منابع حکومتی آنها را "دانش آموزان" می خوانند، گفت: "جمعیت محدودی که پارسال می خواستند ۱۳ آبان را به لجن بکشند و با نماد ۱۳ آبان مقابله کنند، می خواستند هیمنه آمریکا را زنده کنند و حرکت عظیم ملت در مقابل ظلم های آمریکا را زیر سووال ببرند".
اینکه ولی فقیه ارتجاع و رهبر خودخوانده مسلمانان جهان در برابر مردم معترض ایران سپر می اندازد و منویات درونی خود را بدون پرده پوشی بیان می کند، می تواند گواهی باشد از دریافت او و دارو دسته ای که خود را برای مدیریت جهانی آماده می کنند.
خامنه ای از سر خشم و غضب، درون بیمار خود را که بر اثر زهر جنبش به چرک نشسته بیرون می ریزد و عمل شعار دهندگان 13 آبان سال قبل را که از بلندگوهای رژیم پیروی نکردند و به بیان خواسته ای خود پرداختند را "لجن مالی" قلمداد می کند و اینگونه مردم را مورد بدترین توهینها قرار می دهد.
خامنه ای در همین روز گفت: "فتنه سال گذشته، فتنه بزرگی بود و سالها بعد مشخص خواهد شد که چه توطئه خطرناکی در پشت آن نهفته بود".
این گفته نشان می دهد، هتاکی ولی فقیه رژیم به مردم به چه دلیل و برای چیست. سر ریز کردن درون به چرک نشسته خامنه ای گواه این است که تیر پرتاب شده توسط جنبش در 13 آبان سال گذشته تا سوفار به قلب ارتجاع نشسته که ولی فقیه آن را اینگونه به فحاشی و توهین و هتک حرمت وادار کرده است.
علی خامنه ای و دار و دسته قمه کشان و اراذل و اوباش مطیع او بدانند هرچه بیشتر مردم را مورد هتاکی قرار دهند، پرونده مجازات خود را سنگین تر می کنند.
کابوس ولی فقیه روزی به واقعیت خواهد پیوست و جنبش توفنده مردم پیروز میدان خواهد شد. آن روز آنکه پاسخگوی این دهن دریدگی و یاوه بافیهاست، عقوبت بیشتری را نصیب خواهد برد.

هیچ نظری موجود نیست:

توماج صالحی به اعدام محکوم شد! توماج در قلب ما جای دارد!

سازمان حقوق بشر ایران؛ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳: توماج صالحی، خواننده رپ و از بازداشت‌شدگان اعتراضات ۱۴۰۱ در دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد. سازمان ...