۱۳۹۲ مهر ۱۹, جمعه

چه غرور آفرینه است واژه براندازی جمهوری اسلامی

 اعتراض علیه اعدام و علیه جمهوری اسلامی 
اعدام گرفتن حق حیات از یک فرد و بیشرمانه ترین و وحشیانه ترین رفتار با یک انسان است. در ایران اعدام میکنند چون میخواهند مردم را ساکت کنند. مهمترین فاکتور در ایران اینست. اعدام امری سیاسی است. برای ساکت کردن و ایجاد رعب و وحشت. از جان مردم مایه میگذارند و همه را ساکت میکنند و می چاپند.امروز دیگر همه میدانند که اعدام و سنگسار و سایر قوانین اسلامی و آخوند و قران و خدا کمک میکنند مشتی پاسدار و ارتشی و معمم و مکلا بچاپند. اسلام به اینها پررویی و وقاحتی را می بخشد که جنایات خود را کاری ثواب و مقدس بدانند. تلاش می کنند سر مردم را شیره بمالند و همه این فجایع را با خواندن اوراد و توسل به خدا ٬ توجیه کنند. جنبش علیه اعدام و اعتراضات مردم به اعدامها در حقیقت اساس حکومت اسلامی را زیر سوال میبرد. به همین دلیل است که مردم از جمهوری اسلامی همپای جنایتکار ترین حکومت های تاریخ بشر نظیر هیتلر نام برده میشود.
از ۳۵ سال پیش کشور ایران در سلطه روحانیونی هست که به میلیونها ایرانی مژدگانی زندگانی روحانی و ارزش حیات انسان اسلامی را دادند. ایران هم اکنون در جهان از لحاظ فقر، پایمالی حقوق اولیه بشر، اعدام و حبس، زندانی و شکنجه معترضین و صدور شبکههای ترور و قاتلان حرفه یی  رتبه نخست را دارد ...دست مریزاد!! وجود فقر ۹۰ درصدی در سطح کشور و اینهمه اراذل واوباش...زورگیران...متجاوزان...دزدان...کودکان کار...روسپیان...صیغه گری در کشوری که دارای یکی از بزرگترین منابع نفت، گاز و معدنی در جهان میباشد زیر بیرق طلاب و روحانیون اسلامی نشانه ورشکستگی همان ایده یی بود جمهوری اسلامی بر پایه آن خود را استوار کرد. این اعدامها نشانه بارز به بنبست رسیدن یک سیستم غیر انسانیست برای ایران متاسفم.
اکنون با آمدن روحانی که اینها آنرا “اصلاح طلب” نام می نهند و حلوا حلوا میکنند٬ در مقابل اعدام ۲۱۹ نفرسکوت میکنند و لام تا کام حرف نمیزنند و دل خوشی ندارند از اینکه ما اعتراضات خود را شدید تر و صدای خود را بلندتر کرده ایم و نمی خواهیم این جنایات را به شعار “اعتدال”  روحانی كليد ساز ببخشیم.
تصور کنید اگر حکومت ننگين اسلامی فرزندان یکی از همین هایی را که در حصر هستند یعنی رهنورد و موسوی و کروبی را میخواست آزار دهد و یا حتی تصور کنید بطور مثال اسم فائزه رفسنجانی در لیست اعدامها قرار بگیرد خودشان دنيا رو تكان ميدادند،  اما سوال من اینست وقتی مهدی جواني را که از ۱۴ سالگی در زندان بود و دو هفته قبل نیمه شب در مقابل رجایی شهر خانواده اش ضجه میزدند و خود مهدی از وحشت میلرزید هيچ سخني به زبان نياوردند. اين است رژيم ننگين اسلامي، و در مورد ۲۱۹ نفر بقیه هم که اعدام شدند و رسانه های فارسی زبان در ايران كه تريبون خود رژيم هست نیز به نظر من بیشرمانه اخبار این اعدامها و حتی اخبار اعتراضات محکومین به اعدام خانواده ها را سانسور میکنند و اندر فواید لبخند روحانی و مکالمه تلفنی او با اوباما کاغذ سیاه میکنند. این رفتار در محضر مردم ایران و قربانیان قابل بخشش نیست و این اعدامها نشانه بارز به بنبست رسیدن یک سیستم غیر انسانیست و مطمئن هستم یه روز خوب می ياد و اين دارو دسته آخوندها بر چيده خواهد شد.
پاينده باد ايران آزاد

هیچ نظری موجود نیست:

دین‌ گُریزی مردم و رویکرد دینی خانم وسمقی

حکومتهای دینی در تمام ابعاد و شعبه های خود، ساخته ذهنیت واپسگرا و متحجرین است و رژیم ایران نیز برخلاف دعاوی رهبران آن رژیمی مرتجع است که چهر...