۱۳۹۲ مهر ۱۰, چهارشنبه

درود فراوان به تمامی دوستداران صلح، مردم پاك يهود و نام پاك اسرائيل

از آنجا که رفتار و گفتار بسيارى از مقامات جمهورى اسلامى به خصوص رهبری چون خامنه‌ای ديكتاتور ناشى از گرايشات دينى و ايدئولوژيک آنهاست پشت پا زدن به منافع ملى ايرانيان به امرى روزمره تبديل شده است. در اين مورد مى توان به برنامه غير شفاف هسته اى ايران، جاه طلبى هاى منطقه اى ولى مطلقه و گفتار و کردار نفرت آلود نسبت به ملت خوب و دوست داشتنی اسرائيل و غرب اشاره کرد که موجب فشارهاى اقتصادى بى سابقه بر مردم ايران شده و کشور را در آستانه خانمان سوز قرار داده اند، افزون براين مواضع حسن روحانی كليد ساز و ولى مطلقه همان خامنه‌ای ديكتاتور و نفرت پراکنى افرادى همچون حسين شریعتمداری (مدير مسئول كيهان ولی فقيه) و احمد خاتمی و مقامات امنیتی و اطلاعاتی سپاه و از جمله وزارت اطلاعات، دولت اسرائيل را مجبور كرده تا مواضع سخت تری نسبت به جمهورى اسلامى داشته باشد. چون جمهوری اسلامی در اين ٣٥ سال نشان داده كه به دنبال محو كردن اسرائيل توسط بمب اتمی و حمايت از ترریست‌های اسلامی، جهاد اسلامی وانصار حزب الله است. و در همين حال  و به نقل از روزنامه اسراییلی هاآرتص؛ شیمون پرز چند روز گذشته كه در شهر «لاهه» هلند سخنرانی می‌کرد، با اشاره به اینکه تحریم‌ها نتوانسته اثری بر برنامه هسته‌ای یا توان موشکی جمهوری اسلامی داشته باشد، حكومت تهران را «مرکز ترور» خواند و گفت: تا زمانی که این وضعیت برقرار باشد، «همه گزینه‌ها روی میز نگه داشته می‌شود» و به نقل از نتانیاهو كه در سازمان ملل سخنرانی می کرد گفت: دشمنی با یهودیان از زمان جنگ جهانی دوم تا کنون رخت بر نبسته است، «آنچه که از زمان وقایع هولوکاست دگرگون شده، قاطعیت و توان ما برای دفاع از خود است. ما گرچه به تلاش های بین المللی برای جلوگیری از برنامه اتمی ایران ارج می نهیم ولی هرگز سرنوشت خود را به دست حتی نزدیک ترین دوستان نمی سپاریم زیرا از هر زمان دیگر قدرتمندتر هستیم و می توانیم از عهده چالش هایی که فرا رویمان قرار دارند برآییم.»
و من خودم بر اين باور هستم اولین نکته‌ای که اینجا باید بگویم من همیشه بر این نظر بوده‌ام که چرا باید به‌عنوان یک شهروند ایرانی دشمن یک شهروند اسرائیلی باشم، چرا باید فکر کنم که او باید کشته یا محو شود. می‌دانم که آنها انسان‌های خوبی هستند ولی فکر هم نمی‌کردم که این‌ها تا این حد آدم‌هایی باشند که واقعاً دنبال صلح‌ باشند و نفرتی از جایی نداشته باشند و نكته دوم اينكه هیچ ایرانی مسلمان نیست و هیچ مسلمانی ایرانی نیست و از كشور سوئد درود می فرستم به مردم پاك و ملت خوب اسرائيل و مردم آزادی خواه ايران،،، و با درود فراوان به تمامی دوستداران صلح ، عشق و انسانیت و گسترش دوستی و صمیمیت بین دو ملت ایران و اسرائیل....... و قلمم را كوتاه می کنم: من عاشق آزادی میهن، و آواره دست تقدیر و امیدوار به آینده ای روشن سربلند، زنده باد ايران اين سرزمين بزرگان و پاینده باد ایران آزاد.


نویسنده: پدرام طنازی

هیچ نظری موجود نیست:

خامنه‌ای جنایتکار، یکی دیگر از فرزندان ایران را به قتل رساند

  ماشین کشتار جاعش، امسال زودتر از هر سال دیگه‌ای شروع بکار کرد! اولین قربانی توحش بی‌پایان پاسداران ضحاک، سارا تبریزی شهروند ۲۰ ساله‌ای بود...