۱۳۹۰ مهر ۱۸, دوشنبه

تصاویر آقا زاده های مدیر فراری در كانادا


آقازاده های خاوری در كانادا چه می كنند؟

منبع حکومتی:با گذشت دو هفته از وعده سخنگوی بانك ملی مبنی بر بازگشت خاوری، هنوز خبری از این چهره مورد اعتماد پاكترین دولت تاریخ در دست نیست، و به همین دلیل آینده اطلاعاتی مربوط به دو تن از فرزندان وی را منتشر می كند.وی با استفاده از اعتبار و نفوذ پدر جان خود صاحب ثروت هنگفتی شده و به فعالیت اقتصادی توام با تفریحات سالم!! هم می پرداخته است. با گذشت دو هفته از وعده سخنگوی بانك ملی مبنی بر بازگشت خاوری، مدیرعامل سابق بانك ملی به كشور و وعده خود وی مبنی بر بازگشت سریع به ایران ، هنوز خبری از این چهره مورد اعتماد پاكترین دولت تاریخ در دست نیست، و به همین دلیل آینده اطلاعاتی مربوط به دو تن از فرزندان وی را منتشر می كند.سایت حکومتی آینده:اردوان خاوری پسر مدیر سابق بانك ملی، ساكن كانادا و مالك 6 شركت می باشد كه یكی از آنها شعبه اسرائیل هم دارد. وی با استفاده از اعتبار و نفوذ پدر جان خود صاحب ثروت هنگفتی شده و به فعالیت اقتصادی توام با تفریحات سالم!! هم می پرداخته است.پیش از این رسانه ها وی را صاحب چندین شركت دانسته بودند . شركت سوآرینگ تراول، دو آژانس اوج و هما، نمایندگی های ایران ایر و ماهان و همینطور شركت Jerry caplan شركت سوآرینگ تراول علاوه بر خدمات مسافرتی در كار حمل و نقل هم بوده است این شركت در تهران در خیابان شیخ بهایی هم دفتر داشته است، ضمن اینكه در اسرائیل هم دفتر دارد.


416-224-8110 (Jerry Caplan Travel)


416-225-6111 (Soaring Travel Inc.- Owj Travel)


416-836-8321 (Homa Travel)


فرزند دیگر خاوری دختر وی پرندیس خاوری می باشد كه ظاهرا وی مشی زندگی متفاوتی از برادرش را انتخاب كرده است. وی همان زنی است كه در مقابل دوربین بی بی سی ظاهر شده است.


پارس دیلی نیوز 

هیچ نظری موجود نیست:

وضعیت برخورد حکومت با مردم و عکس یک شهروند از داخل ون گشت ارشاد!

  ارازل و اوباش آزادند و در حال خفت گیری و دزدی و یا در حال خدمت به حکومت به عنوان نیروی سرکوبگر؛ و مردم عادی در رنج و بند و رعب و ترس از دز...